Κύριο Μενού:
Έξι χώρες (Κροατία, Βοσνία & Ερζεγοβίνη, Σερβία, Ελλάδα, Τουρκία και Β. Μακεδονία), 17 εκπαιδευτικοί και περίπου 130 μαθητές (ανάμεσά τους η Ε' και Στ' τάξεις του σχολείου μας) ενώνονται με στόχο την καλλιέργεια της αγάπης για τη λογοτεχνία, την υποκριτική τέχνη και την πολιτισμική ανταλλαγή, μέσα από την ανάγνωση και τη δραματοποίηση θεατρικών κειμένων. Μέσα από ποικίλες διαδραστικές δραστηριότητες – όπως η κοινή ανάγνωση, η διαδικτυακή δραματοποίηση, η δημιουργία μασκών ή κουκλών και εικονογραφήσεων – οι μαθητές έρχονται σε επαφή με θεατρικά έργα τόσο από τη δική τους χώρα όσο και από τις χώρες των εταίρων τους.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δημιουργικά εργαστήρια, παραγωγή πολυμεσικού υλικού και ένα διαδικτυακό φεστιβάλ θεάτρου, προάγοντας την ανάπτυξη της εκφραστικής ικανότητας, της κριτικής σκέψης, της ομαδικής συνεργασίας και της διαπολιτισμικής κατανόησης. Στόχος του είναι να εμπνεύσει τους μαθητές να καλλιεργήσουν την αναγνωστική τους συνήθεια, τη δημιουργικότητά τους και την αυτοπεποίθησή τους μέσα από τη θεατρική τέχνη.
ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ: Συνάντηση εκπαιδευτικών και ανάθεση εργασιών. (TABLE)
Βρήκαμε το σχολείο μας στον ΧΑΡΤΗ κι 'επισκεφτήκαμε' και τα σχολεία των εταίρων μας.
Ενημερωθήκαμε για τους κανόνες ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο και συμφωνήσαμε για το ποιοι είναι οι κανόνες καλής συμπεριφοράς στο διαδίκτυο (Netiquette)
ΟΚΤΩΒΡΗΣ: Παρουσιάσαμε τους εαυτούς μας μέσα από ένα σκετς που σχεδιάσαμε με τη δασκάλα των αγγλικών και ανεβάσαμε τα βίντεο στην πλατφόρμα Padlet, όπου απολαύσαμε τις παρουσιάσεις και των εταίρων μας.
ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ: Η Ε' τάξη διάλεξε ένα θεατρικό κείμενο από το Ανθολόγιο και συγκεκριμένα 'Τα Πουλιά' του Δημητρη Ποταμίτη
βασισμένο στους 'Όρνιθες' του Αριστοφάνη. Το δραματοποίησαν, το ηχογράφησαν και τέλος, το πρόσθεσαν μαζί με ηχητικά
αρχεία των εταίρων σε ένα πολύγλωσσο θεατρικό βιβλίο.
Ιανουάριος: Μοιραστήκαμε με τους εταίρους μας όλες τις χριστουγεννιάτικες παραστάσεις και ανταλλάξαμε ευχές για ένα ευτυχισμένο Νέο Έτος.
Φεβρουάριος: Η ιστορία του Χάνσελ και της Γκρέτελ δραματοποιήθηκε, χωρίστηκε σε 11 σκηνές, η κάθε σκηνή μοιράστηκε και σε ένα σχολείο και στο τέλος όλα τα σχολεία μαζί δημιουργήσαμε ένα θεατρικό παζλ. Στη δική μας περίπτωση, η Δ' τάξη έπαιξε τη σκηνή 10, την προτελευταία σκηνή, όπου ο Χάνσελ και η Γκρέτελ έχουν καταφέρει να ξεφύγουν από το σπίτι της κακιάς μάγισσας αλλά έχουν χαθεί πάλι στο δάσος, ώσπου εμφανίζεται ξανά το ξωτικό. Απολαύστε μας!
ΜΑΡΤΙΟΣ -
Για να δείτε και τα έργα των υπόλοιπων διακρατικών ομάδων, καθώς και τις διαδικασίες μέχρι την ολοκλήρωση της δραστηριότητας, επισκεφτείτε το Padlet.
ΜΑΪΟΣ: Η τελευταία συνεργατική δραστηριότητα περιλαμβάνει τη δημιουργία κόμικς ενός γνωστού παραμυθιού, της Χρυσομαλλούσας, όπου ο κάθε εταίρος πρέπει να αλλάξει την πλοκή, τους χαρακτήρες ή οτιδήποτε που θα δώσει μια νέα πνοή στην ιστορία. Δείτε ΕΔΩ το συλλογικό βιβλίο κόμικς, και τη δική μας ιστορία στην οποία συνεργάστηκε η Δ' και η Ε' τάξη για τη δημιουργία της.
ΤΗΛΕΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ
Εορτασμός Ημέρας της Ευρώπης, 9 ΜαΪου με δύο συναντήσεις
Συνάντηση με το σχολείο της Σερβίας Osnovna Škola Milivoj Petković Fećko Платичев:
ΚΑΙ ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ