Κύριο Μενού:
Η διδασκαλία μιας ξένης γλώσσας δεν περιλαμβάνει μόνο τα σαφή γλωσσικά στοιχεία που σχετίζονται με γραμματικούς και συντακτικούς κανόνες αλλά εμπεριέχει και επιβάλλεται να συνδέεται με την κουλτούρα και τα πολιτιιστικά στοιχεία που αποτελούν το κοινωνιολογικό πλαίσιο για τη χρήση της γλώσσας. Σε αυτό το πλαίσιο και με γνώμονα την κινητοποιήση των μαθητών-
Συγκεκριμένα, με τη Β’ τάξη κάναμε το τραγούδι Halloween stomp, αφού εξασκηθήκαμε πρώτα και παίξαμε με το αντίστοιχο λεξιλόγιο που δημιούργησα στο quizlet (Halloween words Flashcards, Halloween words game, Halloween Action Verbs). Τέλος, φορέσαμε τις ανάλογες μάσκες και δραματοποιήσαμε το τραγούδι!!! Απολαύστε μας ΕΔΩ.
Με τα τεταρτάκια παίξαμε, αφού φορέσαμε τις μάσκες μας, σε 2 ομάδες επιτραπέζια παιχνίδια με πολλά tricks and treats (φάρσες και κεράσματα). Για πιόνια πολύχρωμες αραχνούλες. Tα παιδιά διασκέδασαν πολύ, κυρίως με τις αστείες ποινές του παιχνιδιού.
Τέλος, τα εκτάκια μου με υποδέχτηκαν με έναν μακάβριο αλλά διασκεδαστικό τρόπο...δείτε πώς ΕΔΩ.
Έπρεπε να τους ανταμείψω λοιπόν με ανάλογο τρόπο. 'Ετσι, φτιάξαμε παιχνίδια fortune tellers και εκτελέσαμε τις αστείες
αλλά και τρομακτικές ποινές. Επίσης, κτασκευάσαμε 3D δόντια βρυκόλακα και γελάσαμε πολύ. Τέλος, παίξαμε το
επιτραπέζιο παιχνίδι Halloween.
Πάρτε μια γεύση από τις όμορφες στιγμές μας όπως τις απαθανατίσαμε στις παρακάτω φωτογραφίες.
Η δασκάλα Αγγλικών
Σοφία Παπαγούλα