Digital Inclusion - 13ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κύριο Μενού:

Digital Inclusion

ERASMUS 2020-2022

       

13ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ


“Digital Inclusion: Transforming and Internationalizing Schools through Technology”
Το σχολείο μας συμμετέχει σε δεύτερο πρόγραμμα ERASMUS+ με θεματική τον ψηφιακό μετασχηματισμό των σχολείων μέσω της χρήσης των νέων τεχνολογιών. Το πρόγραμμα με κωδικό: 2020-1-ES01-KA201-082122συντονίζει το σχολείο EscolaTeresaMiqueliPàmies, από την Ισπανία. Συμμετέχουν στοproject σχολεία και οργανισμοί από τις χώρες: Ισπανία, Ελλάδα, Ιταλία, Εσθονία, Βουλγαρία και Βόρεια Μακεδονία.
Σκοπός του προγράμματος είναι να γίνουν ανταλλαγές καλών πρακτικών και ενημερώσεις για την λειτουργία της διδασκαλίας και με τη χρήση των ηλεκτρονικών μέσων. Επίσης στις επισκέψεις που θα πραγματοποιηθούν θα παρουσιαστούν δια ζώσης οι πρακτικές. Όλοι οι συμμετέχοντες έχουν ορίσει τους εκπροσώπους τους.
Μέχρι στιγμής πραγματοποιήθηκε μια πρώτη τηλεδιάσκεψη των φορέων. Αναλύθηκε το έργο και δόθηκαν οι οδηγίες για την πρώτη δράση με την δημιουργία σεναρίων-σχεδίων διδασκαλίας στα μαθήματα των Αγγλικών της Πληροφορικής και των Μαθηματικών.
Προτάθηκαν οι τρόποι επικοινωνίας με webex, zoom, e-mail.Θα δημιουργηθεί ιστολόγιο του έργου. Μέσω googledrive ανεβαίνουν οι δράσεις για να ενημερώνονται οι εταίροι και να υπάρχει επικοινωνία.
Το έργο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.





13ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ                                      

Διαδικτυακή συνάντηση  εταίρων προγράμματος KA201 “DIGITALINCLUSION”.

Tην Τετάρτη 20 Απριλίου 2021 στις 11:00 πμ πραγματοποιήθηκε η διαδικτυακή συνάντηση των εταίρων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα «ψηφιακός μετασχηματισμός των σχολείων» για τη διετία 2020-2022.
Παρόντες ήταν και οι έξι εταίροι από Ισπανία, Ελλάδα, Ιταλία, Βόρεια Μακεδονία, Βουλγαρία, Εσθονία.
Τα θέματα που συζητήθηκαν:
1. Οι καλές πρακτικές που οργάνωσαν οι εταίροι με τα σχέδια –σενάρια διδασκαλίας τριών μαθημάτων , Αγγλικά, Μαθηματικά και Πληροφορική με τη χρήση τεχνολογικών δράσεων και αντικειμένων. Θα αναρτηθούν μέχρι τις 30 Απριλίου στο Drive του προγράμματος.
2. Ο τρόπος λειτουργίας της ιστοσελίδας του προγράμματος με μετάφραση των διάφορων στοιχείων που ανεβαίνουν, στην αγγλική γλώσσα, αλλά και στις γλώσσες των συμμετεχόντων.
3. Ο τρόπος που θα λειτουργήσει το disseminationplan με ενημέρωση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των ιστοσελίδων των συμμετεχόντων.
4. Τέθηκε το ζήτημα της δια ζώσης λειτουργίας του προγράμματος, καθώς και της μετακίνησης στην Ισπανία τον Ιούλιο. Βέβαια κάποιοι συμμετέχοντες είναι ακόμη στο κόκκινο. Αυτό θα εξαρτηθεί  από τους εμβολιασμούς και την πορεία της πανδημίας.
Για την επόμενη onlineσυνάντηση δεν ορίστηκε χρόνος. Θα υπάρχει επικοινωνία με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Η ομάδα Erasmus+ του 13ου Δ Σχ Τρικάλων

                                                                                                                           
13ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ (ΡΙΖΑΡΙΟΥ)
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ- DIGITAL INCLUTION.
Μετά από μια μεγάλη περίοδο παύσης της κινητικότητας ,ξεκίνησαν οι δια ζώσης συναντήσεις των συμμετεχόντων εταίρων, στα πλαίσια εγκεκριμένου Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ με θέμα “DIGITAL INCLUTION”.
Το σχολείο μας συμμετέχοντας στο προαναφερόμενο πρόγραμμα, ταξίδεψε στην πόλη Reusστην Καταλονία της Ισπανίας, για την πρώτη συνάντηση των εταίρων από την Ισπανία, Λετονία, Βουλγαρία, Βόρεια Μακεδονία, Ιταλία και Ελλάδα. Να αναφερθεί ό,τι την προηγούμενη σχολική χρονιά, υπήρξαν διαδικτυακές συναντήσεις και δράσεις, για την εξέλιξη και πορεία  του project.
Στην συνάντηση που πραγματοποιήθηκες από 25 ως 29 Οκτωβρίου, συζητήθηκαν  θέματα όπως: Η ενσωμάτωση των ψηφιακών μέσων στα σχολεία και κυρίως στα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Παρατηρήσαμε πως υπάρχει έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού για να στηρίξει  το εν λόγω θέμα. Στη συνέχεια έγινε μια  αναλυτική παρουσίαση από όλους τους εταίρους για τις δράσεις που έχουν πραγματοποιηθεί. Κατόπιν τέθηκαν οι νέοι στόχοι για κάθε σχολείο και ορίστηκαν οι δραστηριότητες που θα πραγματοποιηθούν.
Τέλος συμφωνήθηκε να γίνουν και διαδικτυακές συναντήσεις, γιατί αυτό βοηθά στην λειτουργία και ενσωμάτωση  των ψηφιακών μέσων  στη σχολική κοινότητα. Ορίστηκαν και οι επόμενες  συναντήσεις που θα γίνουν δια ζώσης:  Πρώτα στο Τορίνο της Ιταλίας στα τέλη Μαρτίου του 2022 και μετά στο Βέλεζ της Βόρειας Μακεδονίας στα τέλη Σεπτεμβρίου ή αρχές Οκτωβρίου του 2022.
Πέρα όμως από τη λειτουργία και συνέχιση του project, οι συμμετέχοντες είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε την φιλοξενία των Ισπανών συναδέλφων. Γευτήκαμε τις νοστιμιές τους, επισκεφτήκαμε την περιοχή και τις πόλεις της Taraggona μια αρχαία Ρωμαϊκή αποικία που έχει αφήσει ο χρόνος τα χνάρια του πάνω της με τα υπέροχα μνημεία ,  και βέβαια την υπέροχη Βαρκελώνη, με τα έργα του περίφημου Gaudi, τον καθεδρικό ναό, το γοτθικό κομμάτι της πόλης, το μουσείο Πικάσο, τα υπέροχα πάρκα, το ενυδρείο, το υπέροχο λιμάνι, τις παραλίες της Μπαρτσελονέτα, τα έργα των Ολυμπιακών αγώνων, τα ε[επιβλητικά κτίρια και βέβαια το καμάρι της πόλης την ομάδα της Μπαρτσελόνα.
ΟΙ εμπειρίες των προγραμμάτων Erasmus+  είναι πάντα ιδιαίτερες και αξεπέραστες.
Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η ομάδα του 13ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων.  




13ο ΔΗΜΟΤΙΚΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ                                                                ERASMUS+
To13οΔ. Σχολείο Τρικάλων σε «ψηφιακό μετασχηματισμό»στοΤορίνο.
Η δεύτερη διακρατική συνάντηση  των εταίρων που συμμετέχουν στο Erasmus+ “DigitalInclusion” 2020-1-ES01-KA201-082122, πραγματοποιήθηκε στο Τορίνο της Ιταλίας από 27 ως 30 Απριλίου 2022.
Οι οργανισμοί από Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Βουλγαρία, Βόρεια Μακεδονία, Λετονία, φιλοξενήθηκαν από το IstitutoSordidiTorino, ένα οργανισμό που ασχολείται με άτομα που έχουν προβλήματα ακοής και άλλες ιδιαιτερότητες.
Στη διάρκεια των συναντήσεων , αξιολογήθηκε η πορεία του προγράμματος. Δουλέψαμε πάνω στη χρήση των ψηφιακών μέσων στα άτομα με ιδιαίτερες ανάγκες, αναλύθηκαν τα αποτελέσματα των δράσεων και τέθηκαν οι επόμενες δραστηριότητες που επιμερίζονται σε κάθε οργανισμό, ώστε να μπούμε στην τελική ευθεία του προγράμματος.
Εκτός των σεμιναρίων, υπήρξε και κινητικότητα στην πόλη του Τορίνο η οποία είναι σε γιορτινή διάθεση λόγω της φιλοξενίας του διαγωνισμού της Eurovision αυτή την περίοδο. Επισκεφθήκαμε όμορφα μέρη όπως τον ποταμό Πάδο που διαρρέει την πόλη, τα υπέροχα ανοιξιάτικα πάρκα, τα μνημεία, όπως ο καθεδρικός ναός όπου φυλάσσεται η ιερά σινδόνη, το μουσείο κινηματογράφου, το μουσείο καφέ Lavazza, το μουσείο αυτοκινήτων, το αιγυπτιακό μουσείο και άλλα. Το Τορίνο ήταν ηπρώτη πρωτεύουσα της ενιαίας Ιταλίας. Θεωρείται βιομηχανική πόλη λόγω των πολλών εργοστασίων, αλλά στην ουσία είναι μια πόλη με άριστες περιβαλλοντικές συνθήκες ζωής, τέλεια συγκοινωνία, ευγενείς ανθρώπους. Μια πόλη που νομίζουμε ό,τι αξίζει κάποιος να ζει.
Με τις όμορφες εικόνες του Piemonte και τις εμπειρίες του προγράμματος ανανεώσαμε το ραντεβού για τον Οκτώβριο στο Velez της Βόρειας Μακεδονίας.
Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η ομάδα του 13ου Δημοτικού Σχολείο Τρικάλων

13o Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων  

Πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια των προγραμμάτων Erasmus+ η τελευταία διακρατική συνάντηση του έργου που συμμετέχει το σχολείο μας  με θέμα τον «ψηφιακο μετασχηματισμό των σχολείων»  DigitalInclusion.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο Βέλες της Βόρειας Μακεδονίας και συμμετείχαν οι οργανισμοί: EscolaTeresaMiquel i Pamies (Spain) που ήταν ο συντονιστής του προγράμματος. Open Europe (Spain), Leonardo da Vinci School (Bulgaria), SOU Gimnazija Koko Racin (N. Macedonia), IstitutodeiSordi di Torino (Italia), ZINI foundation for Education (Latvia), 13οΔημοτικόΣχολείοΤρικάλων (Ελλάδα).
Στη διάρκεια των εργασιών και των πρακτικών, παρουσιάστηκαν-υλοποιήθηκαν διάφορες δράσεις από κάθε οργανισμό, σύμφωνα με τον προγραμματισμό.  Αναλύθηκαν τα αποτελέσματα που παράχθηκαν. Όλες οι εργασίες έχουν αποτυπωθεί μέσα στις ιστοσελίδες των συμμετεχόντων.
Το project έχει δημιουργήσει την ιστοσελίδα του: https://digitinclusion.eu/(είναι διαθέσιμο και στην ελληνική γλώσσα). Παρουσιάζονται μέσω της ιστοσελίδας ότι έχει σχέση με τη δουλειά που δημιούργησαν οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές των συμμετεχόντων οργανισμών.
Κατά την παραμονή μας στην πόλη Βέλες και την περιοχή των Σκοπίων ξεναγηθήκαμε σε μνημεία, εκκλησίες και διάφορα κέντρα πολιτισμού.  Οι περιηγήσεις ήταν ενδιαφέρουσες, κλείνουν μέσα τους αρχαιοελληνικά, ελληνιστικά, ρωμαϊκά, βυζαντινά και οθωμανικά στοιχεία. Αυτό δείχνει πως ο χώρος είναι ένα χωνευτήρι λαών και πολιτισμών.
Να ευχαριστήσουμε του συναδέλφους οικοδεσπότες, μα και όλους τους συμμετέχοντες σ αυτό το άκρως ενδιαφέρον πρόγραμμα που οδηγεί μέσω των ψηφιακών μέσων σε εκσυγχρονισμό των σχολείων.

Η ομάδα του 13ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων




 
Επιστροφή στο περιεχόμενο | Επιστροφή στο κύριο μενού