Κύριο Μενού:
Για το σχ. έτος 2022-
Σκοπός του προγράμματος είναι, μέσω της χρήσης της αγγλικής γλώσσας και εργαλείων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), οι μαθητές/ήτριες να επικοινωνούν, να συνεργάζονται, να διεξάγουν έργα με συνομηλίκους τους από τις παραπάνω χώρες χρησιμοποιώντας το ασφαλές forum TwinSpace στην πλατφόρμα eTwinning. To TwinSpace θα λειτουργεί σαν βάση επικοινωνίας και έκθεσης των αποτελεσμάτων του έργου με την προϋπόθεση ότι δεν θίγονται προσωπικά δεδομένα των μαθητών/τριών και ότι ακολουθούνται ασφαλείς πρακτικές.
Συγκεκριμένα, οι μαθητές/ήτριες καλούνται με τη χρήση συνεργατικών εργαλείων να δημιουργήσουν χάρτες των χωρών τους που, εκτός από πληροφορίες για τις μεγαλύτερες και πιο σημαντικές πόλεις, θα παρέχουν πληροφορίες και για γεωφυσικά, πολιτιστικά και ίσως ιστορικά στοιχεία. Σε δεύτερη φάση, αφού οι μαθητές/ήτριες από τις διάφορες χώρες μοιραστούν και μελετήσουν τις δημιουργίες τους, αναμένεται να σχηματίσουν διακρατικές ομάδες με σκοπό τη δημιουργία ψηφιακών παιχνιδιών γνώσεων με βάση τις παρουσιάσεις των χαρτών τους, έτσι ώστε όχι μόνο να αξιολογήσουν οι ίδιοι/ες τις γνώσεις που απέκτησαν αλλά και να επιτύχουν τη διάχυση των πληροφοριών που συνέλεξαν στην ευρύτερη σχολική, και όχι μόνο, κοινότητα με έναν ευχάριστο και παιγνιώδη τρόπο.
Η υπεύθυνη εκπαιδευτικός ΠΕ06
Σοφία Παπαγούλα
Σχεδιασμός προγράμματος:
Τον μήνα Νοέμβριο οι εταίροι εποικοινωνούσαν συνεχώς για να αποφασίσουν τη διάρθρωση του προγράμματος.
Προτεινόμενο Σχέδιο
Δημοσκόπηση μεταξύ εταίρων
ΤΕΛΙΚΟ ΠΛΑΝΟ
SHORT DESCRIPTION
Five countries, Lithuania, Greece, France, Spain and Croatia will work together to illustrate their countries' maps with the use of ICT. Illustrated maps can be an excellent reflection of any place we live or know the best. It can tell a story and depict historical events or cultural elements; it can be made by using any technique that students like and of course strict rules of cartography do not apply here. The eTwinning project aims to have students from partner schools communicate, share their digital maps and collaborate in multinational teams to create digital geography trivia games based on the information obtained from the shared interactive maps.
LANGUAGE
English
No PUPILS: 60 -
AGE
10-
SUBJECTS
Geography
Foreign Languages
History
Information Technology
Art
AIMS:
Our students are expected
1. to practise map reading as well as develop their spatial thinking.
2. to visualise their country/city map and interpret data.
3. to develop teamwork skills while deciding about the technique/tools for creating maps, perspectives and popular spots.
4. to promote cooperative work, reaching agreements on the distribution of tasks, responsibilities and timetables.
5. to boost their creativity
6. to build both digital skills and digital citizenship competencies.
7. to use the foreign language as a vehicle for communication with students from different countries for the exchange and elaboration of materials.
WORK PROCESS
A schedule will be established on the eTwinning platform to distribute tasks and set deadlines.
The building of TwinSpace pages will be carried out by the founders of the project.
The teachers will have their students register in TwinSpace and get them involved in the online discussion forum.
The teachers will group students of different nationalities for cooperative tasks so that the work teams are balanced.
There will also be a bimonthly meeting through video conference between students/teachers from different schools to report on the progress of the tasks assigned for the development of products and the final result of them.
The materials to be developed will be uploaded to the platform.
There will be a final evaluation of the project by both teachers and students.
EXPECTED RESULTS
Presentation of teachers, students and schools
Logo of the project: the students who want to participate will present a logo and there will be voting among the participants through the eTwinning platform.
Interactive maps created by partner schools.
Digital geography quiz games created by multinational groups of students
Evaluation questionnaires
e-
Δεκέμβρης -
e-
Netiquette
Copyright
Όλων αυτών φυσικά προηγήθηκε η συναίνεση γονέων και κηδεμόνων για συμμετοχή των παιδιών στο πρόγραμμα.
Parental permission
Let's meet up!
Ιανουάριος -
Οι εκπαιδευτικοί παρουσιάζουν τον εαυτό τους: https://padlet.com/etwinning130323/teachers-
Οι μαθητές΄/-
Ελλάδα: https://padlet.com/13psetwinning/let-
Κροατία: Ισπανία:
Γαλλία: Λιθουνία:
Παρουσίαση σχολείων:
Ελλάδα: https://youtu.be/_J2Tlx3lTvE
https://youtu.be/zsjnMALl5hM
Λιθουανία: https://youtu.be/ceZX6sJqOy8
Γαλλία: https://view.genial.ly/63e480cc236a940011368371/interactive-
Ισπανία: https://bit.ly/3NgQkA6
Κροατία: https://bit.ly/3OYjLZ1
Δραστηριότητα γνωριμίας και διάδρασης μεταξύ των μαθητών/τριών στο forum:
Διαδικτυακή συνάντηση μεταξύ εκπαιδευτικών
23 Φεβρουαρίου: Αν και η επικοινωνία είναι συνεχής μέσω WhatsApp και email, χρειάστηκε να κάνουμε και διαδικτυακές συναντήσεις, όπως αυτή του Φεβρουαρίου, για ενημέρωση και σχεδιασμό των επόμενων δράσεων.
Online Meeting Agenda
Δημιουργία Logo
Μάρτιος: Οι μαθητές/-
Λιθουανία:
Ελλάδα: https://padlet.com/13psetwinning/our-
Κροατία: https://padlet.com/milkaskokandic135/our-
Ισπανία: https://view.genial.ly/641366fdbdc2f10012d75c8a/presentation-
Γαλλία:
και το ΝΙΚΗΤΗΡΙΟ LOGO είναι της Lėja Tarvydaitė από τη Λιθουανία!!!
EASTER ACTIVITY
Απρίλιος: Για τις διακοπές του Πάσχα δημιουργήθηκε ένας ψηφιακός χάρτης όπου οι μαθητές/-
https://padlet.com/etwinning130323/happy-
Πληροφορίες για Χαρτογραφία και Δημιουργία Χαρτών
Απρίλιος-
Πριν, λοιπόν, οι μαθητές/-
https://youtu.be/8DJi4FaZeDs
https://youtu.be/UguAEdFxZvc
Διαδικτυακή Συνάντηση Μαθητών/-
Την Ημέρα της Ευρώπης (09/5), οι μαθητές/-
Δοκιμάστε κι εσείς τις γνώσεις σας με το παιχνίδι που φτιάξαμε:
https://www.baamboozle.com/game/1580008
Δημιουργία Διαδραστικών Χαρτών
Μάιος: Για έναν περίπου μήνα οι μαθητές/-
Απολαύστε τη δημιουργία μας εδώ:
https://view.genial.ly/63bc3845bb0e2f00117436be/interactive-
Και παρακάτω είναι οι δημιουργίες των εταίρων μας:
Γαλλία:
https://view.genial.ly/6436b262c12cf50013495f4b/interactive-
Ισπανία: https://view.genial.ly/64590092695d35001c01c7c7/interactive-
Κροατία: https://www.thinglink.com/scene/1715343415731814886
Λιθουανία:
https://view.genial.ly/647dfc85d8ee0c0019743e1f/interactive-
Δείτε και μερικές φωτογραφίες εν ώρα εργασίας:
Δημιουργία Διαδραστικών Παιχνιδιών Γνώσεων
Ιούνιος: Αφού περιηγηθήκαμε σε όλους τους χάρτες, τον δικό μας και των εταίρων, σε συνεργατικά έγγραφα Google Docs εργαστήκαμε σε διακρατικές ομάδες σύγχρονα και ασύγχρονα, ώστε να καταλήξουμε σε ερωτήσεις γνώσεων με βάση τις πληροφορίες που αποκτήσαμε μέσα από τους διαδραστικούς χάρτες. Τα συνεργατικά έγγραφα ήταν 4 (και οι ομάδες 4) ανάλογα με το είδος των ερωτήσεων και εν συνεχεία των παιχνιδιών γνώσεων: παιχνίδι αντιστοίχισης (Quizlet), αλήθεια ή ψέμα (WordWall), κατηγοριοποίησης (LearningApps), quiz γνώσεων (Baamboozle). Τα παιχνίδια δημιουργήθηκαν με κοινό λογαριασμό και ο υπέυθυνος/οι υπεύθυνοι κάθε ομάδας ανέλαβαν τη δημιουργία τους. Δείτε τα παιχνίδια παρακάτω:
Match-
Geography True or False Challenge
Country Facts Categorization Challenge
Geography Baamboozle Game
Δείτε και φωτογραφίες από τη συνεργασία μας και τις online συναντήσεις μας με Κροατία, Ισπανία και Λιθουανία:
Δημιουργία Multilingual Dictionary
Ιούνιος: Η τελευταία δραστηριότητά μας ήταν η δημιουργία ενός πολυγλωσσικού λεξικού που περιλαμβάνει τη μετάφραση διάφορων γεωγραφικών όρων στη γλώσσα της κάθε συμμετέχουσας χώρας. 'Ηταν πράγματι ενδιαφέρον το πόσο διαφορετικές είναι οι γλώσσες μας! Και φυσικά διαπιστώσαμε αυτό που ήδη είχαμε μάθει, ότι δηλαδή οι λέξεις "γεωγραφία" και "χαρτογραφία" έχουν ελληνική ρίζα.
OUR MULTILINGUAL DICTIONARY
Ερωτηματολόγια Αποτίμησης Έργου
Για την αποτίμηση του έργου δημιουργήθηκαν από τους εταίρους δύο ερωτηματολόγια, ένα που απευθύνεται στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς και ένα για τους μαθητές/-
TEACHERS' EVALUATION QUESTIONNAIRE
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ & ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ
Η τελευταία μας συνάντηση ήταν πολύ συγκινητική. Αφού συζητήσαμε για τις τελευταίες εκκρεμότητες, μοιραστήκαμε τις εντυπώσεις μας από το πρόγραμμα, συμφωνήσαμε στο ότι είχαμε μία υπέροχη σσυνεργασία και υποσχεθήκαμε ότι θα ξανασυναντηθούμε σε άλλα eTwinning ταξίδια!
Για αποχαιρετιστήριο δημιουργήσαμε έναν πίνακα Jamboard όπου γράψαμε κι εμείς και οι μαθητές μας τις σκέψεις, τις εντυπώσεις μας από το έργο καθώς και αποχαιρετηστήρια μηνύματα.
Μπορείτε να το δειτε ΕΔΩ.
ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΑΤΕ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΑΣ ΟΣΟ ΚΙ ΕΜΕΙΣ!
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΜΑΣ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ.