Κύριο Μενού:
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΜΜΥΡΕΣ
Στην υποθεματική "Κλιματική Αλλαγή-
Η δασκάλα της Ε' κ. Γκορίτσα Μαρία αφού πρόβαλε ένα βίντεο σχετικό με τις πλημμύρες ζήτησε από τους μαθητές/ήτριες να σκεφτούν και να καταγράψουν στις ομάδες τους τα συναισθήματα που τους/τις δημιούργησε το βίντεο. Σε συνεργασία με τον καθηγητή Πληροφορικής κ. Νώντα Αγγέλη δημιούργησαν συννεφόλεξα με τα συναισθήματα αυτά.
ΟΜΑΔΑ Α ΟΜΑΔΑ Β
ΟΜΑΔΑ Γ ΟΜΑΔΑ Δ
Αφού συζητήσαμε για τα αίτια που προκαλούν τις πλημμύρες και για τις επιπτώσεις που υπάρχουν στη φύση και στον άνθρωπο φτιάξαμε έναν εννοιολογικό χάρτη
καθώς και το παρακάτω σταυρόλεξο. Σε ηλεκτρονική μορφή δείτε ΕΔΩ
Στο μάθημα των Αγγλικών με την καθηγήτρια Σοφία Παπαγούλα τα παιδιά της Ε' τάξης προσέγγισαν το θέμα "Μαθαίνω για τις πλημμύρες" ομαδοσυνεργατικά και χρησιμοποιώντας την τεχνική της ανεστραμμένης τάξης. Τα στάδια των εργαστηρίων μπορείτε να τα δείτε στην η-
Συγκεκριμένα, οι μαθητές/ήτριες
ενεπλάκησαν στις εξής δραστηριότητες:
1) Διάβασαν posts στα αγγλικά σχετικά με πλημμύρες που συνέβησαν στην Ελλάδα και στις ομάδες τους σημείωσαν κάποιες λέξεις-
2) Οι μαθητές/ήτριες, αφού είδαν δύο βίντεο και μία παρουσίαση (1, 2, 3) σχετικά με τα είδη των πλημμυρών, τις αιτίες, τις συνέπειες και τα μέτρα πρόληψης και ασφάλειας, κράτησαν στις ομάδες τους σημειώσεις με σκοπό να φτιάξουν νοητικούς χάρτες ως εξής:
ΟΜΑΔΑ Α: Ορισμός πλημμύρας και είδη πλημμυρών (What is a flood and types of floods)
ΟΜΑΔΑ Β: Αιτίες πλημμυρών (Causes of floods)
ΟΜΑΔΑ Γ: Συνέπειες πλημμυρών (Impacts of floods)
ΟΜΑΔΑ Δ: Μέτρα πρόληψης και ασφάλειας για πλημμύρες (Flood prevention and safety tips)
3) Δημιουργία αφίσας για την Κλιματική Αλλαγή
Οι μαθητές/μαθήτριες, αφού μελέτησαν μια παρουσίαση για την Κλιματική Αλλαγή που ετοίμασε η κυρία τους στα Αγγλικά (δείτε την ΕΔΩ), παίξανε διάφορα παιχνίδια σχετικά με το αντίστοιχο λεξιλόγιο, τις αιτίες, τις επιπτώσεις και τα μέτρα κατά της κλιματικής αλλαγής (δείτε ΕΔΩ: 1, 2, 3, 4, 5), κλήθηκαν να δημιουργήσουν σε ομάδες ψηφιακές αφίσες με διαφορετικό θέμα η καθεμία.
Τέλος, όλα τα έργα των μαθητών/τριών αναρτήθηκαν σε έναν ψηφιακό τοίχο padlet.
ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ: ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΤΟΙΧΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΜΜΥΡΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ
ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΕΡΓΟΥ